Neapšaubāmi ir daudz tiešsaistes azartspēļu veidu. SlotsRank jo īpaši koncentrējas uz laika nišām. Cilvēkiem visā pasaulē patīk šis žanrs. Tomēr nesen veikts pētījums ir parādījis, ka vidusmēra spēlētājs nespēj saprast spēļu automātu mājas robežas.
Šo pētījumu veica Sycuan Institute of Tribal Gaming. Tas koncentrējās uz spēlētājiem ASV un Meksikā. Mācību priekšmeti tika vēroti, spēlējot divas dažādas spēļu automātu spēles. Vienam mājas mala bija 8%, otrai 15%. Lielākā daļa spēlētāju atšķirību nepamanīja.
Azartspēļu nozarē izredzes uzvarēt spēlē netiek bieži reklamētas. Runājot par tiešsaistes kazino, lietotājam, iespējams, būs jāveic diezgan daudz pētījumu, lai atrastu šo informāciju par konkrētu nosaukumu.
Šķiet, ka pētījumā secināts, ka spēlētāji nepārbauda, cik katra spēļu automātu spēle maksā. Subjektiem pat bija tendence dot priekšroku spēlei ar augstāku māju pārsvaru. Tas varētu būt tāpēc, ka animācijas un stāstījums bija vilinošāki. Spēļu nosaukumi ar lielu māju priekšrocības izmaksu retāk. Tāpēc azartspēļu spēlētāju interesēs ir no tiem izvairīties.
Tradicionālajos Lasvegasas kazino spēļu automātam ir jāatdod spēlētājiem 75% no peļņas. Tas ir saistīts ar Nevadas spēļu kontroles likumu. Tomēr noteikumi interneta kazino var atšķirties. Tie būs atkarīgi no iestādes, kas licencē uzņēmumu. Šķiet, ka pētījums liecina, ka tas nav problēma lielākajai daļai azartspēļu.
Tomēr ir arī cita pētījuma interpretācija. Analīze varētu vairāk norādīt uz kazino caurspīdīgumu, nevis spēlētāju apātiju. Ja tiešsaistes azartspēļu vietnēs būtu skaidri redzamas savas mājas robežas, rezultāti varētu būt atšķirīgi. Azartspēļu spēlētāji mēdz spēlēt spēļu automātus, jo viņi uzskata, ka pastāv liela iespēja iegūt džekpotu. Izprotot mājas priekšrocības, viņi varētu izvairīties no konkrētiem populāriem nosaukumiem.
Tiešsaistes azartspēļu nozarē mājas malas ir kritiskas. Tie nodrošina lielāko daļu spēļu ieņēmumu. Vietnēm ir daudz lielāka iespēja atņemt spēlētāja naudu matemātisko algoritmu dēļ. Lai gan spēlētāji dažkārt var iegūt labu džekpotu, lielāko daļu laika uzvarēs māja. Tas neattur spēlmaņus. Kad izplatās ziņas par milzīgu laimestu, spēļu automātu kopienā tas rada rosību. Spēlētāji galu galā atgriežas, lai iegūtu vairāk, pat ja viņi nekad negūst laimīgu uzvaru.
Jaunais pētījums sniedz zināmu ieskatu. Tomēr diez vai tas radīs izmaiņas nozarē. Spēļu automātu vietnes var gūt peļņu, atklāti nenorādot savas mājas malas. Tikmēr vidusmēra spēlētājs pat neņems vērā šo problēmu, izvēloties spēļu automāta nosaukumu. Tā vietā daudzi cilvēki koncentrējas uz vispārējo pieredzi, ko nosaukums sniedz, izmantojot animācijas, stāstījumus un skaņas efektus.